28 stycznia 2015

Interesuje się fotografią - czyli dziś o modzie blogerskiej

28 stycznia 2015
Cześć! Dziś trochę niestety ponarzekam ponieważ… Od pewnego czasu widzę, że prawie każdy blog posiada w opisie autora bloga tekst: "Interesuje się fotografią". Zauważyłem, że to nawet stało się modą blogerską. Jednak mnie to tak bardzo wkurza… bo założe się, że większość osób nie wie nawet nic o ekspozycji. Nie chce mi się wierzyć, że co 2 bloger wie coś o fotografii. Błagam, nie piszcie tak jeżeli się na tym nie znacie, a piszecie że to wasze zainteresowanie… ohh tyle na temat.

4 komentarze:

  1. Tak, masz rację. To żałosne. Ja lubię oglądać zdjęcia, amatorów a także profesjonalistów. Ale nie mogę powiedzieć że interesuje się fotografią.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rowniez sie z tym zgadzam, sam mam bloga fotograficznego, siedze w tym jakis czas wiec mysle ze to normalne jak napisze "zajmuje sie fotografia" ale wchodze czasem na blogi modowe i wtedy te slowa sa naprawde zalosne….poniewaz osoby nazywaja sie fotografami bo maja lustrzanke i wszystkie zdjecia robione na automacie ;)!
    pozdrawiam, http://selectedcaptures.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie jest to po prostu żałosne i jest to szukanie swojej pasji na siłę ''przecież jest to modne to i ja muszę to robić''

    by-kinqa.blogspot.com- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, ze wreszcie ktoś to powiedział na głos. To nie zamiłowanie do fotografii, jak się wszystkie zdjęcia robi na automacie lustrzanką rodziców...

    http://littlediversion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz !
Każdy komentarz zachęca do dalszego pisania.
Odpowiadam, na uzasadnioną krytykę

Fotografia © 2014