14 grudnia 2014

Canon 6D - recenzja

14 grudnia 2014
   Cześć! Tak, wiem długoo i to bardzo długoo mnie nie było, jednak nie potrafię pisać systematycznie bloga wraz z nauką i znajomymi. Z góry przepraszam. Od początku roku szkolnego dużo się zmieniło, mój charakter, znajomi, oceny. Dużo mi poubywało znajomych oraz przybyło. Podobno inni mówią, że się zmieniłem - przynajmniej na lepsze. W Fotografii też się zmieniło, dowiedziałem się o aparacie wiele więcej. Dostałem wiadomości od dwóch firm o sesje zdjęciową  - po prostu zajebiście. Dwa tygodnie zmieniłem aparat na Canona 6D. Sprzedałem oba aparaty i dorzuciłem się trochę, no i tak to wyszło.
    Na prawdę gdy się trzyma ten aparat to już wiadomo, że mamy styczność z aparatem wysokiej jakości. 11-polowy autofocus nie przeszkadza - jest wspaniały, celny i w 100% wystarczający. Matryca pełnoklatkowa wraz z 20,9mpx świetnie się łączy ze sobą. Możemy o wiele więcej światła uchwycić niż w matrycach APC-S. Zdjęcia w trudnych warunkach (czyt. w pomieszczeniu z słabym oświetleniem nocą) wychodzą znakomicie. Ziarno na zdjęciach możemy ujrzeć przy wartościach od 1000 ISO - czyli duży atut tego aparatu. Canon 6D skrywa w sobie tajemnice, takie jak moduł GPS czy WI-FI, przez który możemy używać telefonem aparat. 4,5 klatki na sekundę nie przeszkadzają, ponieważ prawie każde ujęcie jest ostre. Jedynym minusem tego aparatu jest cena. Niestety nie mam dużo zdjęć z tego aparatu, ponieważ nie mam go długo.

10 komentarzy:

  1. Aparat wydaje się genialny. Powodzenia. :)

    http://diadree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne zdjęcia!

    http://kitomotoka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia- chciałabym powiedzieć coś więcej, ale tak na prawdę nie znam się na aparacie i aż wstyd się przyznać- cały czas jade na Automatycznym, haha. Ale jako amatorka i tak musze przyznac ze foty robia wrazenie. Ja rowniez mamtrudnosci z prowadzeniem bloga systematycznie w poleczeniu ze szkola i zyciem towarzyskim.

    Trzymaj sie!
    http://no-more-pressure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne zdjecia *o* Sama nwm co jeszcze napisać ponieważ nie znam się zbytnio na aparatach. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zdjęcia, zazdro :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzy mi się ten model aparatu. Piszesz, że chodzisz do pierwszej gimnazjum, sam uzbierałeś na taki sprzęt? I dostałeś propozycję na sesje zdjęciowe od firm? Jak to wyglądało? Jestem bardzo ciekawy. Zapraszam na mojego bloga photoblog.pl/patry200019.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz !
Każdy komentarz zachęca do dalszego pisania.
Odpowiadam, na uzasadnioną krytykę

Fotografia © 2014